piątek, 1 lipca 2016

Nowości wydawnicze: lipiec

Witam wszystkich w pierwszym dniu lipca. Ostatnie dni były pełne emocji – wczorajszy mecz Polski z Portugalią, zakończony niestety zwycięstwem ekipy Ronaldo (nasi i tak zagrali bardzo dobrze, mamy najmocniejszą drużynę od lat, zaczynamy się liczyć), a dzień wcześniej miałam egzamin dyplomowy. Oficjalnie możecie mi mówić „pani licencjat” – zdane na 4,5! Cieszę się bardzo.
Teraz czas na zasłużony odpoczynek. Te trzy lata były dla mnie bardzo intensywne, działo się mnóstwo rzeczy i poznałam cudownych ludzi. Zakończył się pewien etap w moim życiu i chcę zacząć coś nowego. Zanim jednak zdecyduję, co dalej robić ze swoim życiem, zapraszam na zestawienie nowości wydawniczych na lipiec.

BIOGRAFIE
 
premiery: 6, 7, 15, 20 i 29 lipca

DLA DZIECI
 
premiery: 5, 6 i 20 lipca

premiery: 6 lipca

DLA MŁODZIEŻY
 
premiery: 6, 7, 11 i 20 lipca
FANTASTYKA
 
premiery: 6, 18, 22 i 29 lipca
HISTORIA
 
premiery: 20, 22 i 26 lipca
HORROR I THRILLER
 
premiery: 6, 13 i 27 lipca
INFORMATYKA
 
premiera: 21 lipca
LITERATURA FAKTU
 
premiery: 6, 12 i 20 lipca
NAUKA
 
premiery: 6, 7 i 20 lipca
PODRÓŻE
 
premiery: 4 i 7 lipca
PORADNIKI
 
premiery: 6 i 20 lipca
POWIEŚCI
 
premiery: 1, 4, 5 i 6 lipca

premiery: 6, 7, 12, 13, 14, 19, 20 i 25 lipca

ROMANSE
 
premiery: 4, 5, 6, 7, 20 i 21 lipca
SENSACJA I KRYMINAŁ
 
premiery: 6, 13, 20, 27 i 29 lipca

premiery: 1 i 6 lipca

INNE

 
premiery: 4, 6, 7, 21, 22 i 28 lipca

3 komentarze:

  1. Jej, nie sądziłam, że tych nowości jest aż tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dziwię za każdym razem, kiedy przygotowuję te zestawienia :D

      Usuń
  2. Sporo tych zapowiedzi! Ciekawi mnie "Ukryta łowczyni" i "Labirynt"... ale to dopiero kolejne tomy serii, a pierwsze ich części wciąż mam w domowej biblioteczce... do przeczytania :D

    OdpowiedzUsuń