czwartek, 1 grudnia 2016

Nowości wydawnicze: grudzień



Witajcie. Nie wiem jak u Was, ale u mnie w listopadzie sporo się wydarzyło – dużo czasu spędziłam w pracy, mniej więcej tyle samo na uczelni i kursie językowym, a i na blogu nie wiało pustkami (aż cztery recenzje, trzy książkowe i jedna filmowa – jestem z siebie dumna). Ostatnio żyję dosyć intensywnie i wygląda na to, że w grudniu to się nie zmieni – w końcu miesiąc zaczynam od 25. Wrocławskich Targów Dobrej Książki! Być może uda mi się naskrobać relację, ale nie obiecuję. Zresztą, książkowe targi to tylko namiastka tego, na co czekam w tym miesiącu – premiera nowej płyty mojego ulubionego rapera, finał Europejskich Nagród Filmowych… Słowem, będzie się działo, a bloga też nie zamierzam zaniedbywać, wręcz przeciwnie. 
Tymczasem zima już daje o sobie znać, więc na zimowe wieczory przyda się coś do czytania. Zapraszam więc na zestawienie grudniowych premier. Do następnego!

BIOGRAFIE

premiery: 2, 7 i 14 grudnia

BIZNES I MARKETING

premiery: 2 i 6  grudnia
DLA MŁODZIEŻY

premiera: 5 grudnia
FANTASTYKA

premiery: 8 i 19 grudnia
HISTORIA

premiera: 6 grudnia
LITERATURA FAKTU

premiery: 6 i 8 grudnia
NAUKA

premiery: 7 i 12 grudnia
PORADNIKI

premiery: 2 i 5 grudnia
POWIEŚCI

premiery: 1, 7, 15 i 16 grudnia
ROMANS

premiera: 8 grudnia
SENSACJA I KRYMINAŁ

premiera: 7 grudnia
SZTUKA

premiera: 5 grudnia
INNE

premiery: 1, 2, 5, 7 i 14 grudnia

premiery: 1 i 14 grudnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz