środa, 1 listopada 2017

Nowości wydawnicze: listopad


Witajcie listopadowo!
Październik był bardzo intensywnym miesiącem. Siedziałam nad solidnym zleceniem na teksty, biegając na przemian do pracy i na studia. Oprócz tego starałam się nie zaniedbać bloga. Momentami nie miałam chwili wytchnienia, ale było warto. Zlecenie poszło super, w pracy też nie najgorzej, no i udało mi się opublikować wszystkie zaplanowane na ten miesiąc posty (pomijając wczorajszy tekst na dość kontrowersyjny temat, który powstał spontanicznie). Jeśli zaś chodzi o studia, to przeszłam mały kryzys. Chciałam je rzucić w diabły, rozważałam opcję rocznej przerwy i pójścia na etat, ale uznałam, że to nie ma sensu. Z przemyśleń i narad z moim Patrykiem i miłymi ludkami wykształtowały się pewne plany i cele co do mojej przyszłości, które chcę konsekwentnie spełnić. Yes, I can!
Wygląda na to, że listopad będzie wyglądał podobnie. Dużo biegania, pisania i nauki. No i rzecz jasna czytania! Na półkach księgarskich znów zaroi się od premierowych książek, już o „stosie hańby” (czyli listy książek do przeczytania) nie wspominając.
Zapraszam zatem na zestawienie listopadowych premier wydawniczych. Miłego!

BIOGRAFIE
 
premiery: 8, 9, 16, 21, 22, 23 i 30 listopada

BIZNES I MARKETING
 
premiera: 23 listopada
DLA MŁODZIEŻY
 
premiery: 6, 8, 16, 22 i 27 listopada
FANTASTYKA
 
premiery: 1, 6, 7, 8, 13, 14, 22 i 23 listopada
HISTORIA
 
premiery: 3, 8, 9, 15, 21, 22 i 30 listopada
INFORMATYKA
 
premiera: 2 listopada
LITERATURA FAKTU
 
premiery: 3, 7, 13 i 22 listopada
NAUKA
 
premiery: 8, 9 i 14 listopada
PODRÓŻE
 
premiery: 8 i 22 listopada
PORADNIKI
 
premiery: 8, 15, 17 i 22 listopada
POWIEŚCI

premiery: 6, 7 i 8 listopada

premiery: 8, 10, 13, 15, 16, 21, 22, 23, 24 i 28 listopada

SENSACJA I KRYMINAŁ
 
premiery: 3, 7 i 8 listopada

premiery: 8, 9, 15, 22, 23, 27 i 30 listopada

SZTUKA
 
premiera: 22 listopada
INNE

 
premiery: 3, 7 i 8 listopada

premiery: 9, 10, 15, 21, 22, 23, 27, 29 i 30 listopada

1 komentarz:

  1. Z wymienionych książek mam już "Z popiołów", a "Torbulencja" do mnie zmierza. Ciekawi mnie prócz tego "Psiegonajlepszego", więc pewnie i po tę książkę sięgnę. Jak skończę z zaległościami czytelniczymi, to mam zamiar również przeczytać pierwsze części "Innych" i jezeli mi się spodobają, to zainteresuję się też nową częścią.
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń