piątek, 2 marca 2018

Nowości wydawnicze: marzec


Witajcie marcowo!

Luty był dość intensywny, zwłaszcza w kwestiach blogowych. Pojawiły się tutaj aż cztery recenzje, z czego jestem niesamowicie dumna. Chciałabym utrzymać to tempo – zobaczymy, jak mi wyjdzie.
Zaczęłam też ostatni semestr studiów. Na razie nie wiem, co o tym sądzić ani jak się czuć, ale myślę, że to z pewnością będzie ciekawe wyzwanie. W końcu nie tylko nadchodzi obrona pracy magisterskiej oraz zamknięcie pewnego etapu, lecz także otwarcie nowego – a mam już pewien pomysł, co z tym zrobić.
Wiosną chcę na pewno zadbać o siebie, swoje zdrowie i komfort. Nie chcę dać się zwariować i pochłonąć pracy, żeby zapomnieć o wszystkim innym. Już nie popełnię tego błędu.
No ale dość już o mnie, czas na książkowe nowości, których w marcu będzie naprawdę sporo. Zapraszam na zestawienie!

BIOGRAFIE
 
premiery: 1, 6, 8, 14, 15, 19, 21, 22 i 26 marca

DLA MŁODZIEŻY
 
premiery: 2, 8, 14, 15 i 21 marca
FANTASTYKA
 
premiery: 5, 6, 7, 12, 14, 19 i 22 marca
HISTORIA
 
premiery: 1, 8, 14, 19 i 29 marca
INFORMATYKA
 
premiery: 5 i 15 marca
LITERATURA FAKTU
 
premiery: 8, 13, 14 i 15 marca
NAUKA
 
premiery: 12, 14, 15 i 22 marca
PORADNIKI
 
premiery: 14 i 23 marca
POWIEŚCI
 
premiery: 1, 5, 6, 7, 8 i 14 marca 

premiery: 14, 19, 20 i 21 marca 

ROMANSE
 
premiery: 1, 14, 22 i 29 marca
SENSACJA I KRYMINAŁ
 
premiery: 7, 13, 14 i 28 marca
SZTUKA
 
premiera: 19 marca
INNE
 
premiery: 8, 13, 14, 15, 19 i 22 marca

4 komentarze:

  1. Znalazło się mnóstwo pozycji wymienionych przez ciebie za które z chęcią bym wzięła. Gdyby jeszcze było tyle wolnego czasu co wydawanych książek! Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie. \K.

    cleosevhome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę naprawdę dużo ciekawych pozycji, aż ciężko będzie się zdecydować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na razie jest mało książek, które chce nabyć w marcu. Najbardziej czekam na "Kochankę księcia", "Oslarżyciela" "Niewinną" i kusi mnie jeszcze "Marzyciel", ale jeszcze zobaczymy.

    Pozdrawiam i zapraszam:
    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W marcu tak samo świetnie pod względem nowości, co w lutym :) ja wczoraj skończyłam "Śmierć w Chateau Bremont", polecam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń