sobota, 1 września 2018

Nowości wydawnicze: wrzesień



Witajcie wrześniowo!

Muszę przyznać, że w sierpniu było dość intensywnie – działo się zarówno prywatnie i zawodowo (urlop i takie tam), jak i blogowo. Zaraz po powrocie z wolnego pokazały się tutaj aż trzy recenzje w trzy dni. Można? Można. Raczej nie uda mi się pisać i publikować codziennie, ale chciałabym na pewno tworzyć częściej treści blogowe. Sporo ostatnio myślałam o całym blogowaniu, książkach i innych rzeczach, trochę poukładałam sobie to w głowie – pisałam też o tym na fanpage’u.
Co zaś będzie we wrześniu? Tego nie wiem. Planuję dalej pisać, oglądać filmy  i czytać – czytam teraz dwie książki i być może napiszę o nich na blogu. Jakoś tak mam motywację, żeby tutaj tworzyć, więc z pewnością możecie oczekiwać jakiejśtam ilości mojej pisaniny. A chyba lubicie, nie?
Tymczasem dziś pierwszy dzień miesiąca, więc tradycyjnie zapraszam na przegląd książkowych premier. Sporo tego jest, więc jak zwykle – będzie co czytać.
Miłego czytania!

BIOGRAFIE
 
premiery: 3, 4, 12, 19, 26 i 27 września
DLA DZIECI
 
premiera: 19 września
DLA MŁODZIEŻY
 
premiery: 3, 5, 6, 10, 19, 24, 27 i 28 września
FANTASTYKA
 
premiery: 4, 5, 12, 18 i 21 września
HISTORIA
 
premiery: 6, 13, 18, 19, 20 i 28 września
HORROR I THRILLER
 
premiery: 5 i 19 września
LITERATURA FAKTU
 
premiery: 5 i 17 września

premiery: 19 września

NAUKA
 
premiery: 3, 5, 19 i 27 września

PORADNIKI
 
premiery: 3, 5, 10, 18, 19, 20, 24 i 27 września
POWIEŚCI
 
premiery: 4 i 5 września

premiery: 5, 19 i 28 września

premiery: 17, 18, 20 i 25 września

ROMANSE
 
premiery: 5, 12, 17, 19, 27 i 28 września
SENSACJA I KRYMINAŁ
 
premiery: 3 i 5 września

premiery: 5, 17 i 19 września

SZTUKA
 
premiera: 18 września
INNE
 
premiery: 5, 19, 20 i 24 września

4 komentarze:

  1. Uważaj na mnie muszę, ale to muszę mieć! Rzeźnicy i lekarze sobie zażyczyłam na urodzinki :P
    https://controlledbyfeelings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i prawidłowo! :D Ja sobie tyle wrześniowych premier dopisałam do listy, że aż mnie boli, kiedy to ogarnę. :D

      Usuń
  2. Ile nowości, zaraz sobie poczytam o nich i pozapisuję tytuły. Już jednak widzę kolejną część mojej ukochanej serii Miecz Prawdy T. Goodkinda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja "Miecz prawdy" znam tylko z serialu, ale planuję nadrobić książki. :)

      Usuń